Brev:
Vægt - har tabt sig
20. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Vægt - har tabt sig
Hej Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål. Min 11 ½ måned gamle datter har tabs sig næsten 1 kg i vægt på 1 måned. Hun vokset i længden, så hendes BMI er faldet fra 17.5 til 15.5..... Er det for meget? Hun er startet i dagpleje, men har haft en absolut rolig opstart da min mand går hjemme hos hende i hele den første måned, så hun kan starte roligt. Har nu været af sted i 2 uger.
Hun kravler aktivt rundt, men det er ikke noget nyt, hun går ikke endnu, men står meget, og går ved møbler osv. Hun er et aktivt udebarn.
Håber på snarligt svar.
Med venlig hilsen
Anne H